Zase ta Pindruše!
PŘIHLÁŠKA zima 2020
PŘIHLÁŠKA léto 2020
Trackables
Jak jsme si užili lezení
Jak jsme si užili bazén
Jak jsme si užili jurtu
Jak jsme si užili Libušín
Jak jsme si užili Helfáč
Žádné akce

Oddíl sponzorují:
Valid HTML 4.01! Valid CSS!

Petr Malát
2002-2010

Manětín 2012
  1. den: V 10:00 byl sraz před klubovnou a cvičištěm S.E.B.U. Čekal tam na nás autobus a brzy jsme vyrazili. Asi za hoďku a půl jsme byli v Manětíně a čeklai jsme, až nám odvezou věci dolů do tábora. Vyrazili jsme směr tábor. Po příchodu jsme si našli své věci a ubytovali se. Když jsme byli ubytováni, dostali jsme polévku a po ní vyrazili nahoru na kopec pro dřevo. Zahráli jsme si ještě pár her a vyrazili na večeři do tee-pee. Pizíz nám zahrál ještě pár písniček a šli jsme spinkat.

2. den: Po vydatné snídani jsme se vydali na hry na kopec. Hry byly super a zábavné. Pak jsme šli na sváču a vyrazili na louku. Po obědě a poledním klidu byla příprava táboráku – sběr dřeva, chrundy, stavba taboráku a příprava programu. Zabralo nám to čas do večeře a po ní jsme táborák zahájili. Byla tam scénka s názvem Dračák, pár her z Partičky, Večerníčková soutěž a hra na Včeličky. Po táboráku jsme šli spát.

3. Den – Šimon a Saša: Den nám začal krutým budíčkem Hum ba ba a hned potom jsme měli rozcvičku a ta byla také krutá, odpoledne nás Pizíz rozdělil Sebusáky a Pandy do 6 družin motto: utečeme, hry: Vybika, Ringo a Frisbee golf. 2 družin hrály Frisbee golf a 2 ringo a další 2 družiny hráli vybiku. Večer jsme si vymysleli jména družstev, tak byl zavrcholen tento den.

4. den – Nela a Zuzka: Den nám jako obvykle začal budíčkem, pokračoval rozcvičkou a pak snídaní. Pak jsme šli nahoru na kopec. Tam jsme hráli activity a pak následovala honička. K svačině bylo jablko a pak jsme hráli další hry. K obědu byli rozlítaný ptáci. Po obědě jsme šli na louku hrát hry a všichni nutili Sašu, aby požádal Natku, aby s ním chodila. Pak jsme hráli hru, že jsme měli jednoho z družin převést lesem, ale on měl zavázaný oči. Pak jsme se vrátili na louku a hráli bezva hru v který jsme si vymsleli jména, např. kolibřík apod. Večer jsme hráli fotbal a Ringo a pak jsme měli nástup. Po nástupu jsme šli spát a hráli nám zase Zlatovlásku.

5. den – Monča a Kačka: Ten den jako vždy začal budíčkem a po něm následovala rozcvička. Rozcvičili jsme se, převlékli a šup, šup na snídani. Po snídani jsme se přesunuli na louku dohrát hru, kterou jsme včera nedohráli a naučit se jednu novou (softball). Dohráli jsme přetlačovanou zadkem a naučili jsme se softball, je to docela jednoduchá hra s baseballovou pálkou a tenisákem. Nastal čas na svačinu. Po svačině jsme opět šli dohrát softball, zvítězila Slávkova skupina. Vše zas uteklo a je tu oběd, polední klid a i koupání v bazénu. Jsme vykoupaní a jdeme na nástup celotáborové hry. Máme za úkol hledat písmenka podle legendy tak, aby nám vznikl návod na další pokračování. Z tajenky vyšlo: Barvu svých vajec si vyberete podle pořadí v jakém najdete na druhém mostě z tábora barvu. Vyberete si jednu z barev co najdete. Našli jsme barvu a utíkáme pro štětce na lukostřelecké střílecí stanoviště. Máme štětce a jdeme do vojenských stanů pro trička. Našli jsme trička a už vymalováváme vajíčka. Sníme si večeři venku a domalováváme trička. Nastal večerní nástup, čištění zubů a noc.

6. dne – Honzík a Kuba: Byl budíček. Vstávali jsme a měli rozcvičku. Vrátili jsme se a šli jsme se umýt a vyčistit si zuby a pak jsme šli na nástup. Nasnídali jsme se a šli do stanů a vzali si jsme si ze stanu papír, tužku, šátek a šli jsme do lesa, hráli jsme pexeso a kreslili jsme o jednom rozdíle a hráli jsme šipkovanou. Tam jsme na sebe házeli šišky a hledali jsme provázky a vrátili jsme se do tábora. Vzali jsme si ručník, mýdlo a šli jsme si umýt, po umytí na oběd. Pršelo a vzali jsme si papír, tužku a šátek a šli do tee-pee. K večeři jsme měli krupicovou kaši se skořicí a kakaem. Dojedli jsme a byl nástup. Po nástupu jsme si šli vyčistit zub a pak jsme šli spát.

7. den – Bára a Natka: Jako vždy nás probudil budíček. Běželi jsme na rozcvičku a potom jsme si šli vyčistit zuby. Pak jsme šli na snídani, k snídani byl rohlík se sýr. pomazánkou. Poté jsme odešli do lesa a tam jsme hráli jednorukou babu. Ke sváče jsme měli výborné sladké hrušky. Pak jsme si vzali tužky a dostali jsme papír, na který jsme nakreslili dva stejné obrázky s jedním jediným rozdílem. V následující chvíli jsme se odebrali do tábora. V táboře jsme dostali povel – umýt ruce! Po zazvonění kravského zvonku, byl nástup. K obědu byla kuřecí polévka s hvězdami, rajská omáčka s těstovinami. Začal polední klid. Všichni v klidu odpočívali. Romča nás zavolala na následující hru. Naše obrázky z dopoledne rozpůlili a rozvěsili po táboře. Ve dvojici jsme museli najít všech dvacet rozdílů. Byl nástup na večeři. K véče bylo dušené kuře, rýže. Po večeři byl znova nástup, při kterém se rozdělovala pošta, točilo se kolem trestů. Po vyčištění zubů jsme šli spát. Zazněla oblíbená ukolébavka Zlatovláska a vši jsme už spali.

8. den – Lucka a Pája: Ráno jsme šli do lesa a hráli bludiště a sbírali jsme obrázky se zvířátkama. Odpoledne jsme se koupali. K obědu byla gulášová polévka a plněné knedlíky.

9. den – Radek a Daník: Ráno jsme vstali a běželi na rozcvičku. Šli jsme si vyčistit zuby a šli jsme se nasnídat. Potom nás Ušák ozbrojila a zaučila a šli jsme střílet. Po obědě jsme se šli koupat do sprch. Tekla strašně studená. Odpoledne jsme hráli různé hry. K večeru jsme se šli umejt, vyčistit zuby, poté byla večerka a místo zlatovlásky byla Fireshow.

10. den – Fanda: Ráno jsme si dali snídani. Pak jsme se sbalili a vyšli jsme na Borůvku. Šli jsme do kopce a došli jsme do vesnice, ve které byl velký pes. Pak jsme šli z kopce. Došli jsme do vesnice, ve které jsme koupali v řece. Pak nám Pizíz sebral batohy a vyrazili jsme dál. A pak jsme sešli do vesnice, ve které jsme viděli kravín. Pak jsme šli úplně dolů a tam jsme byli ve vesnici pod Borůvkou. Pak jsme přišli ke krámu, ve kterém jsme si něco koupili. Pak jsme šli k Borůvce. Pizíz nám dal batohy a pak jsme šli do kopce ke srubu. Pak jsme šli k rybníku (pozn. pisatele: Odlezelskému jezeru) a koupali jsme se. Pak jsme šli na kešku. Po cestě jsme posbírali dříví a opékali jsme buřty. Pak jsme šli hajat.

11. den: Dne 21.8.2012 úterý se na táboře v Manětíně stalo. Byli jsme na Borůvce. Probouzeli jsme se postupně. Ráno jsme si vařili čaj, k snídani jsme měli chleba s paštikou. Po snídani sme se rozdělili na malý a velký. Velkých bylo 5 a malých 15. Malí šli k jezeru a velký slaňovat. Slaňovat šli na Komárštejn. Malí se po cca 15 minutách rozdělili. 6 šlo cachkovat a 9 se znova koupalo. Těch 9 šlo po cca 10 minutách na cachky a cachkovalo se na Komárštejně. Všichni, co chtěli, slaňovali. Pak se 14 lidí oddělilo a šlo vařit. Vařilo se ve 2 kotlíkách a byly fazole. Do každého kotlíku jsme dali 10 konzerv a vařili. Pár kluků šlo pro vodu. Na oběd se vrátilo 6 zbylých lidí. Všichni jsme měli k fazolím chleba a 4 lidi měli buřty místo fazolí. Po obědě jsme balili, uklízeli jsme borůvku. Poté co jsme sešli na cestu, jsme dali batohy do auta a šli. Jediný Filip jel autem. Na cestě s námi šel Pizíz. Šli jsme brodem. Vedla nás Nela, která nakonci řikala, že už nemůže. Celou cestu jsme šli rychle, protože jsme měli být do 18:45 v táboře. Došli jsme v 18:44 a hned jsme měli večeři. K večeři bylo maso a brambory s omáčkou. Po večeři jsme šli do teepee a dostávali sladkosti. Pak jsme se šli čistit zuby a do spacáků.

12. den: Ke snídani byl rohlík s pomazánkou. Po snídani nás Sofie rozdělila do dvojic a v táboře jsme chodili a počítali bonbony. Po této hřee jsme šli na svačinu, k té bylo ovoce. Po svačině měla dále program Sofie. Po dalších hrách následoval oběd ke kterému byla polévka a svíčková s knedlíkem. Po obědě se hrály turnaje v ringu a vybíjené. Ke svačině byl jogurt Jogobela. Potom se dohrály opravdu poslední turnaje. Potom nám dali klid a pak byla večeře, ke které byl těstovinový salát. Potom jsme hráli chvíli vybíjenou a kolíčkovanou ve které bylo zapotřebí zbavit se všech kolíčků na sobě. Poté byl nástup na kterém nám rozdali poštu a řekli, co bude následující den k jídlu. Pak jsme si vyčistili zuby a šli spát.

13. den: Den nám znovu začal tónem Vyletěla holubička ze skály. Ke snídani byl rohlík s paštikou. Po odpolením klidu byla vztyčená olympijská vlajka, byl zapálen olympijský oheň a začala kokolimpiáda. Bylo 10 stanovišť a zazpívali jsme kokolimpijskou hymnu a po kokolimpiádě byly vyhlášeny výsledky a večer jsme šli spát.

14. Den – Zuzka a Nela: Den začal budíčkem, který hrál Tomáš ze Sebu. Běželi jsme na rozcvičku a po ní následovalo čištění zubů. Po snídani jsme šli hrát hry nahoru na kopec. Hráli jsme např. Hledání stromů poslepu v týmech. Po svačině, kterou bylo jablko jsme hráli další hry. Po poledňáku šli malí hrát softball s malýma Sebubákama a velký šli hrát ringo na druhou louku. Pak šli velký hrát Soft a malí šli na chrundu. Večer byl táborák, který zahajovali Sebubáci a byla zase nějaké scénky: Amorkové (Božské střílení), Pizizubka, předvádění věcí a souboj v hip hopu (Saša předváděl). Bylo to fakt hustý. A tak skončil tento den.

15. Den: Po budíčku byla rozcvička, čištění zubů a konečně snídaně. Pak jsme šli do lesa hrát hry. Na svačinu jsme se vrátili do tábora. To zrovna odjižděli Sebubáci. Rozloučili jsme se a po jejich odjezdu jsme začali připravovat olympiádu pro rodiče. Pak jsme čekali, až přijedou. Po příjezdu a přivítání konečně začala olympiáda. Po ukončení následovala večeře po které přišlo na řadu vyhlášení olympiády. Pak se šlo k táboráku, který mezi tím postavili instruktoři. My jsme neměli žádné připravené scénky, tak jsme improvizovali. Ve 22:00 jsme šli spát.

16. den: Ráno jsme vstali, vyčistili si zuby a přivítali se s rodiči. A byla snídaně. Potom jsme hráli všichni (velcí i malí) softball. A ten jsme hráli až do oběda. A potom byl oběd. Po obědě jsme měli polední klid. A během něho postupně odjížděli ostatní lidi a děti, co tam byli na dva týdny. A poté byla večeře. Po večeři jsme šli trénovat odpalování, nadhazování a chytání. A pak jsme si vyčistili zuby a šli spát.

17. den: Tento den byl bez programu až teda na jednu polovinu dětí, které měli kolo, protože ti co měli, jeli na kešky. Druhá polovina tu v táboře ležela a hrála hry. Ti co jeli na kolech se rozdělili na dvě poloviny, protože jedna polovina byla pomalejší. Potom přijela polovina, která byla pomalejší nakonec přijela i druhá polovina, ale až večer. Měli jsme večeři a byla moc dobrá. Po večeři jsme šli spát. Takže den jsme si užili.

18. den: Ráno jsme vstali a běželi na rozcvičku po které následovala snídaně. Pak byla procházka do Brda. Vrátili jsme se na oběd a o polední klid jsme si malovali obličeje. Sofka a Zuzka byly převlečené za Geiši. Takhle zmalovaní jsme jeli na nový Borek, ze kterého jsme se vydali na hrádek. Po prohlédnutí starých míst jsme se vrátili do tábora na večeři. Pak nás svolali do teepee a hráli jsme na kytaru a zpívali. Poté následovala večerka

19. den – Nela a Zuzka: Ráno, když jsme vstali, tak jsme běželi na rozcvičku. Po rozcvičce jsme si vyčistili zuby a šli na snídani. K snídani bly rohlíky s nutelou. Po snídani jsme jeli na kolech na Kozelku. Po 5 km jsme zastavili a Pizíz s Ketkou a Davidem jeli sbírat kešky. A ostatní jeli zpátky. Stavili jsme s v Manětíně a tam jsme si něco koupili. K obědu byla rajské polévka a špagety s masem. Po obědě jsme měli všichni službu v kuchyni se Sofkou. Pak jedna skupina hrála Carcassone a druhá šla jezdit na koníčkovi, který se jmenoval Leontýnka. A pak jsme se vyměnili. Potom jsme hráli hru: kdo dřív naplní hrneček vodou z potoka brčkem. Pak jsme hráli další hry např: malování obrázků zrcadlově. Večer jsme dopisovali kroniku.

20. den: Opět někteří spali v teepee a dva ve stanu. Takže jsme ráno vstali, dali si rozcvičku a šli si čistit zuby. Pak byla snídaně. Po snídani jsme se snažili hrát frisbeegolf. Vůbec se nám nedařilo najít všchny vlaječky, ale alespoň jsme našli nějaké. A potom byl oběd. Po obědě většina lidí odjela na kolech do Manětína a zpět. Ostatní jeli autem . A jak jsme se vrátili, tak ti, kterým se chtělo, tak jeli nakolech až na Čoubův mlýn a po cestě jsme pořád hledali cachky. Když jsme se vrátili, šli jsme se vysprchovat, dostali večeři, zazpívali si a šli spát.

Sofka
Soustředění při malování
Portrétky
Venkovní večeře
To je to tvoje malování..
A ještě jedni
Co je uvnitř?
Nosem do vejce
Překážková dráha
Útěk s korytem na zádech
Tady pojď...
Plav!

[Promítnout fotky]
Související články
S tímto článkem zatím jiný článek nesouvisí
Související soubory
Komentáře k článku
26.9.2012 20:31 Monika (neověřeno) Hezký :D
2.10.2012 18:47 Michálek (neověřeno a co naše návštěva s Pavlínkou ? :)
3.10.2012 9:20 Piziz Je potřeba vykrákat Sofii za vlasy :)
3.10.2012 13:24 Sofka Já za to nemůžu, že to tam ty děti nenapsaly. Asi už většina Pavlínku nezná
12.10.2012 21:26 Sofka Ty fotky jsou úžasný!!! :-)
13.10.2012 11:51 Miroslava Brádková lidi fakt skvělí fotky,,,,,zážitky musí bít neopakovatelný...tiše vám závidím....pizízi klobouk dolu...v té sukýnce ti to moc sluší...:-) :-*
14.10.2012 22:15 patrik
15.10.2012 13:05 Piziz Miřku dej pokoj :) Sem ženatej chlap :)

Jméno
Heslo
Bez hesla (Totožnost nebude ověřena)