Nedočkavá?
PŘIHLÁŠKA zima 2020
PŘIHLÁŠKA léto 2020
Trackables
Jak jsme si užili lezení
Jak jsme si užili bazén
Jak jsme si užili jurtu
Jak jsme si užili Libušín
Jak jsme si užili Helfáč
Žádné akce

Oddíl sponzorují:
Valid HTML 4.01! Valid CSS!

Petr Malát
2002-2010

Hory 2014

Jako každý rok jsme se o jarní prázdniny vypravili do Jestřebích hor /kdo neví, že takové hory vůbec existují, tak je to hned vedle Krkonoš, někdo by přímo řekl, že jsou součástí Krkonoš/ na lyžování.Ani trochu nás neodrazovalo, že nikde není sníh. V sobotu jsme přijeli do Radvanic, kde k našemu překvapení na nástěnkách visely naše obličeje s tím, že jsme hledáni za krádež sošky Buddhy. Po ubytování a napapání jsme se vypravili obhlédnout jak vypadá sjezdovka a zda je na ní sníh.Překvapivě na ní sníh byl, ale pouze jen na ní. I vydali jsme se k němu blíže a stoupali jsme podél sjezdovky do kopce až úplně nahoru a pak zase dolu. Po cestě jsme si zahráli nějaké hry, např. bomba a štít, či slalomový běh frisbee. Po večeři jsme si před spaním stihli zahrát ještě i pár her ve společenské místnosti. Druhý den ráno jsme si hned po snídani sbalili lyžáky , naskládali je do auta spolu s lyžemi a vydali se na první lyžování. Po obutí na trávě jsme vlekem vyjeli nahoru a už se lyžovalo. A s pauzou na oběd a polední klid jsme lyžovali až do večera. Při večeři se stalo něco divného, pan číšník nám dal novinový článek, v němž se psalo o ukradeném Buddhovi a o tom, že podezřelí z této loupeže jsou členové dětských oddílů, resp. Jejich vedoucí , jež ke krádeži dětí využili a nyní se schovávají na prázdninách, proto ke každému oddílu byl nasazen tajný policista. V tu chvíli nás napadlo, že s námi na hory ale taky jel jeden člověk, kterého nikdo moc neznal. Prý starý známý Anči…No asi ho budeme muset nějak prověřit a dát si na něj pozor. Pondělním programem bylo opět lyžování, spousta dětí už šla lyžovat na velkou sjezdovku a ostatní stále zdokonalovali svoji techniku na malé. Cestou z odpoledního lyžování jsme si zahráli pár her na louce. Především se jednalo o nejrůznější házení vším možným a o různé běhací hry.večer jsme si šli zablbnout do tělocvičny, kde jsme si zahrali nejen obvyklé hry jako přehazovanou či vybíjenou, ale i méně obvyklé závody v driblování či kopaní. Dnešní den je dnem kritickým, proto jsem lyžovali mnohem méně. Místo toho jsme šli na procházku po okolí, cestou jsme samozřejmě posbírali pár kešek. Po cestě jsme se rozhodovali zda se ještě půjdeme podívat na rozhlednu Žaltman. A v tu chvíli se přiznal Jirka, že je opravdu tajný policista a že nám věří, že jsme nic neukradli. Nicméně dostal zprávu, že dnes večer se právě na Žaltmanu má odehrávat předání sošky a peněz a poprosil nás, zda mu půjdeme pomoci zločince dopadnout (a hlavně bychom mu poskytli krytí, aby nepůsobil tak podezřele).Rozdělili jsme se tedy na dvě skupiny, ti starší s většinou vedoucích šla na rozhlednu a ostatní šli rovnou do penzionu. Z rozhledny byl sice krásný výhled, ale bohužel jsme žádnou předávku Buddhy nespatřili. Nicméně se nám nakonec podařilo najít jakousi zprávu, ten samý novinářský článek, akorát v něm byla jakási šifra, snad nám něco prozradí víc. Večer jsme si opět zahráli pár her ve společenské místnosti, dost nás bavili hry na úpíry a medvědy. Dopoledne i odpoledne ve středu jsme už zase lyžovaly. Cestou na večeři jsme zahráli opět pár klasických her (rybičky, rybičky rybáři, či cukr,káva limonáda). Po večeři jsme v tělocvičně vymysleli úplně novou hru, trošku jako fotbal akorát s více míči, míče jsme měli nosit pouze mezi nohama, jinak jsme si tam ještě zahráli mravenčí fotbal, nohejbal. Mezitím se nám podařilo vyluštit zprávu o Buddhovi – stálo v ní, že k předání dojde zítra ve 20.03 u rohové stolu v hospodě našeho penzionu.ve čtvrtek jsme už úplně všichni lyžovali na velké sjezdovce, na malé jezdily už jenom Kája s Kačkou. Úspěchem našeho oddílu bylo, že se jeden z nás stal na jeden den kvalitním vlekařem-Vojta vzhledem k tomu , že ho bolela noha, nelyžoval a bylo mu svěřeno dokonce i dálkové ovládání. Během dne Monča s Davidem zaslechli že vlekař Šaman s někým mluví do telefonu a končí slovy : dobře,tři minuty po osmé…v rohu.. je to jasné. Šaman je náš muž. Večerní program jsme naplánovali tak, abychom mohli nenápadně sledovat předání. Rozhodli jsme si v jídelně pustit pohádku a do hospody chvilkami nakukovat. Úplné předání jsme nestihli, ale Šamana jsme pak odchytili v tělocvičně a ,,vymlátili“ jsme z něj obálku, v níž bylo napsané německé jméno. Jen jméno a nic víc. A ani nic víc jsme už ze Šamama nedostali.Během pátečného lyžování jsme všichni přemýsleli, co to jméno může znamenat. Nebylo to, totiž klasické jméno, ale spíše už jméno někoho , kdo už nežije. A došlo nám to. Byl to náhrobek. Takže Buddha bude schovaný někde na hřbitově. Před odpoledním lyžování jsme se tedy vydali na Radvanický hřbitov a hledali náhrobek. Nebyl tam, tak jsme šli ještě na druhý hřbitov, nevzdálenější. K náhrobnímu kameni jsme se viděli sošku hledat po dvojicích , abychom nezpůsobili nějaký velký rozruch. A opravdu tam soška byla. Buddhu jsme předali našemu tajnému policistovi Jirkovi a vše oslavili večerní diskotékou. V sobotu jsme už jenom uklízeli, balili a nakonec se vlakem vydali zpět na Kladno. A tak skončily letošní hory

redakce
Cesta domů

[Promítnout fotky]
Související články
S tímto článkem zatím jiný článek nesouvisí
Související soubory
Komentáře k článku

Jméno
Heslo
Bez hesla (Totožnost nebude ověřena)